понеделник, 21 септември 2020 г.

...

 ..

Заместник, заместител, „имитиращ продукт“,

Докато чакаше за някой друг,

Запълвах празнината.

Като временно решение,

като бърз лек за трайна болка,

Като силна травма с евтина упойка,

Но ти си фен на кодеина.

Като шумоленето на телевизор в тъмнината,

Когато не можеше да спиш,

Запълвах тишината.

Но ти си фен на голямото кино.

Като най-приемливото, което можеш да намериш,

За момента.

Като топлината в рейса, когато зимата трепериш,

Почти е топло;

Като чай от ароматна мента,

Но ти с кафе започваше деня си.

Посягайки отново към шишето с алкохола,

Бях сносно уиски,

А ти обичаше вкуса на малца,

Поносим тютюн,

„ще свърши работа за още ден“;

Като примигващата крушка в коридора,

Светло е, но не съвсем;

А ти обичаш светлината.

Като „Обичам те“,

Но не съвсем;

Ти просто мразиш самотата.

Просто кристал във сребърен обков,

Но ти търсиш диаманта.

Като стара плюшена играчка,

Но ти вече си пораснал;

„Аз просто искам щастие“,

Тогава аз какво съм ?

 

Попадам във кашона с вещи-заместители.

Не искаш да ме хвърлиш,

И беше някакси пленително,

да бъда там докато чакаше за нея;

Невярвайки, че съществува.

Бях там – просто като глупава идея.

в тъмния кашон,

и все по-тихо твоя глас се чува…

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар