неделя, 17 май 2015 г.

Before I leave

Не бях писала отдавна. И не защото не мога или не искам, а защото да пишеш добре определено не значи да можеш да прочетеш на глас написаното пред хората, за които си писал.

Това съвсем не е писмо за довиждане.
Това са думите, които съм искала да кажа, но не съм била достатъчно смела. Защото да обичаш те правило слаб... или поне така казват по филмите. И ето, че днес ще декларирам своята слабост черно на бяло.

.....

Stelle -  Колко хора могат да се похвалят, че най-добрата им приятелка от детската градина е най-добрата им приятелка и в момента ? Благодаря ти за всички sleepover-и, за всички пъти в които сме гледали Cinderella story (и някакси съдбата ме прати точно в New Jersey), за многото истории сме изписали и изживели за  съскащите капучинота, за прочетените книги, за фотосесиите, за нощните разходки, за лепящите бележчици, за меденките, за изгорялото брауни, за нескопосаната торта с лимонов крем, за "кокошчиците", за [AA], за всичкте сватбени речи, за приказките, с които ме приспиваше, за телефонните разговори, за гривничките от феста и за всяко невероятно лято... <3 Благодаря ти, че винаги беше до мен, през каквито и цветове на косата да минавах! :D Никога не разбрах, защо от всички в детската градина избра точно най-завеяното момиченце ( и му позволи да е АРИЕЛ за един ден)  за своя приятелка, но аз никога не бих спряла да те избирам!

Душии <3 - защото Слънчев бряг щеше да е нищо без теб... Защото сме пили много, защото сме се смяли много, много се притеснявали и сме плакали! Защото дори да сме се карали, винаги се връщаме към онова приятелство от 9ти клас, когато единствените ни грижи бяха контролните по история и госпожата по френски! Защото искам да си до мен винаги и винаги бих дошла, когато ти потрябвам... Пък и защото сме адските топ и джунгла! :D

Biptch - ... you saw that coming right ? I write this in english cause... who are we fooling, this is how we do. Glad to have you in my life, drunkie! You got that jersey shore t-shirt, just so you know. Thanks for the tough love and the harsh truth you never fail to deliver! Open the tequila - we are getting wasted one more time!

Александър (Сашееееее) - макар и сега да не излизаме много, знам, че ако ти звънна, ще вдигнеш и ще говориш с мен, докато сълзите не пресъхнат и не се успокоя напълно. Знам, че ще си там, когато е най-тъмно, за до осветиш мрака със запалка. Защото знам колко беше трудно, и знам, как никога не оставяш приятелите си в беда. Защото Америка е само още една причина да се видим и да поговорим надълго и нашироко.... !

На двете ми съквартирантки - знам, че никога не съм била съвършената съквартирантка, че съм оставяла разхвърляно, и че не умея да готвя, че си прибирам късно и че цъкам лига прекалено много... но пък и знам, че когато се прибера в стаята винаги ухае вкусно, че винаги има с кого да поговоря, ако ми е тежко и кой да се погрижи за мен като съм болна. Защото дори да не можеш да си избираш съквартирантките, някой друг го е направил перфектно вместо мен.. :)

На любимите ми колежки - момичета, вие идвате с мен!! Защото и чужбина има нужда от великолепната шесторка ;)


....

И тук следват един параграф и един човек, за когото не мога и не мога да спра да мисля... Един параграф и един човек толкова близки до мен, че ми се струва дори неподходящо да го споделя в социалната мрежа. Защото най-хубавите неща са най-пазени и най-желани, а аз моето не искам да си го давам на никого... Защото си е само мое, защото ме прави щастлива, а щастието е нещо, което откриваш все по-рядко в живота, и все някой се опитва да ти го отнеме. Затова този параграф е само за теб, думите ми и мислите ми са само за теб и никой друг освен теб не заслужава да ги прочете.

Когато решиш, че искаш да прочетеш този параграф... Аз вече съм го написала и те чака <3

....




Разбираш кой наистина държи на теб. когато заминаваш за по-дълго и когато времето за срещи и разходки е критично намаляло.. Защото ако наистина беше важен и значим за някого, той щеше да направи всичко, за да те види поне за малко... Както някой беше казал.. Ако някой те иска в живота си, той сам ще ти направи място в него, ако ли не - няма смисъл да се бориш :)






Oh the irony...
You seek love, and when you finally have it in your life, you have to leave.
So please wait for me.
Cause I'll be back for you.





Няма коментари:

Публикуване на коментар